Što mogu učiniti da poboljšam svoje vještine intervjuiranja za posao?

Bilo da tražite studentski posao ili uglađeni i dokazani izvršni direktor, prva stvar s kojom se morate pomiriti je: “Bez obzira na poziciju koju tražite, sada ste u prodaji!” Proizvod koji prodajete ste VI! Intervju je vaša prilika da se razlikujete u očima vašeg klijenta u usporedbi s vašim konkurentima [drugim kandidatima za posao].

Danas su uspješne tvrtke usredotočene na izgradnju onoga što je poznato kao korporativne “jedinstvene ponude dodane vrijednosti”. Jednostavno rečeno, jedinstvena vrijednosna ponuda osmišljena je kako bi razlikovala tvrtke/proizvode i usluge, donošenjem jednostavne odluke o poslovanju s vama. To se postiže uklanjanjem rizika u glavama kupaca putem očite dodane vrijednosti.

Stoga prije nego krenete na intervju, zapitajte se: „Koja je moja jedinstvena dodana vrijednost za ovu tvrtku? Što mogu reći, učiniti ili pokazati što će me odvojiti od svih ostalih kandidata?” I: “Koliko sam uvjerljiv?”

Nije tajna da u mnogim slučajevima danas, najkvalificiraniji, nisu uvijek zaposleni. Nažalost, mnogi kvalificirani pojedinci gube prilike izričito zbog svoje nesposobnosti da se istaknu [u intervjuu] pokazujući jedinstvenu dodanu vrijednost. Tada se možete pitati: “Kako se može konstruirati intervju s dodanom vrijednošću?” Proces je iznenađujuće jednostavan.

Što brže možete, zapišite sve riječi koje opisuju vaše jedinstvene prednosti koje se odnose na poziciju na koju se prijavljujete. [Napomena: Pet riječi nije dovoljno. Pokušajte s najmanje petnaest / također možete pitati druge za njihov doprinos].

Što brže možete, zapišite sve riječi koje opisuju vaše potencijalne slabosti jer se odnose na poziciju na koju se prijavljujete.

Pretvorite svaku riječ u rečenicu ili izjavu. Ne mora biti komplicirano. Na primjer, ako je jedna od vaših riječi snage bila “iskustvo” – mogli biste jednostavno reći: “Iskusan sam”. [Napomena: Učinite isto i za svoj popis slabosti].

Uzmite svaku rečenicu / izjavu i pretvorite ih u pitanje. “Ja sam iskusan” postaje “Zašto sam iskusan?”

Odgovoriti na pitanje: “Zašto sam iskusan?” automatski izvlači na vidjelo vašu stvarnu dodanu vrijednost. S prodajne točke gledišta, ‘biti doživljen’ može biti istina, ali to je samo činjenica. “Koliko sam konkretno iskusan i kako će to imati koristi za novu tvrtku”, stvarna je informacija za uklanjanje rizika, jedinstvena-vrijednost-dodatna informacija potrebna da pokažete svoje talente.

Znajući odgovore, unaprijed, na pitanja poput: “Zašto je [ovo] potencijalna slabost za mene – za ovu poziciju?” jednako je sastavni dio uspjeha svakog intervjua.

Zapamtite da je u poslovanju stupanj do kojeg ne možete pružiti jedinstvenu ponudu dodane vrijednosti u izravnom razmjeru sa stupnjem kojim ste povrijedili sebe, svoju tvrtku i svoju industriju. Na svakom razgovoru za posao Vi ste tvrtka. Proizvod koji prodajete ste VI!